Moonlit opublikowało dokument ofertowy w związku z pierwszą ofertą publiczną akcji, poinformował prezes Piotr Gardeła. Cena emisyjna wyniesie 2 zł, przy liczbie oferowanych akcji wynoszącej 1 mln sztuk, podano także.
"Oferta, która zaczyna się dziś potrwa do 12 czerwca br, zaś przydział akcji planowany jest a 14 czerwca br. Wprowadzenie akcji na NewConnect planowane jest na IV kwartał br." - powiedział Gardeła podczas konferencji prasowej.
Zapisy będą przyjmowane za pośrednictwem Polskiego Domu Maklerskiego, nowe akcje w przypadku powodzenia oferty będą stanowiły 20% w strukturze akcjonariatu, podano także.
"Spółka zrealizowała dotychczas 16 gier i ma około 20 klientów. Przychody spółki, które wyniosły w 2017 r. 699 tys. zł pochodzą z produkcji gier i aplikacji" - powiedział Gardeła.
Dynamika przychodów w 2017 r. wyniosła 68% r/r. EBITDA wzrosła w tym czasie do 203 tys. zł o 306% zaś zysk netto do 96 tys. zł do 365%, podano także.
"Pracujemy też nad własną technologią oświetlenia dedykowaną do gier 2D - Angular Light. We wszystkich silnikach na świecie istnieją tylko dwa systemy oświetlenia a nasz będzie dość unikatowy. Zakończenie prac nad technologia planowane jest na IV kwartał 2019 r." - dodał prezes.
Spółka planuje zakończenie prac nad grą "Ignis: Duel of Wizards" na październik br. Wydawcą tytułu jest Fat Dog Games. Z kolei na IV kwartał planowane jest wydanie pierwszej własnej gry spółki - "POK", gry przygodowej której koszty produkcji Moonlit szacuje na 100 tys. zł, dodano.
"Szacujemy, że łączny budżet 5 gier własnych wyniesie ok. 1,5 mln zł" - podał prezes. Spółka nie liczy tu nakładów na swoją technologię.
"Na połowę 2019 r. planowane jest zakończenie prac nad grą Neon Noir, na II kw. 2020 r. zaś mają zakończyć się prace nad The Final Frontier" - dodał prezes.
W swoim portfolio spółka ma projekty wykonane min. dla Bloober Team, Ultimate Games czy Slitherine/Matix, dodano.
"Produkcja gier na zlecenie stanowi stabilne źródło przychodów, co jednak istotniejsze pozwala zdobyć bezcenne doświadczenie. Opierając się na nim zamierzamy poszerzyć działalność firmy i rozpocząć produkcję własnych tytułów. Taki model biznesowy zapewnia znacznie wyższą marżę, co powinno bardzo pozytywnie wpłynąć na na nasze przyszłe wyniki finansowe. Nasze produkcje będą dostosowane do aktualnych trendów i wymagań graczy oraz przeznaczone na bardzo popularne, ale nie przesycone nisze. Strategię wydawniczą opieramy na doświadczeniach zdobytych podczas współpracy z naszym partnerem strategicznym PLW (PLAYWAY)" - podsumował Gardeła.
Moonlith to polski gamingowy software house zamierzający poszerzyć swoją działalność o segment produkcji gier własnych. Spółka zrealizowała 16 produkcji na zlecenie, a w przeciągu najbliższych 4 lat zamierza wydać 6 produkcji własnych, w tym 5 gier oraz 1 technologię. Strategicznym partnerem i wydawcą spółki jest Grupa PlayWay, która posiada 30,1% akcji Moonlith.