PLY (PLAY) liczy, że nowy produkt 360 przyczyni się umocnienia pozycji operatora numer jeden w Polsce, poinformował członek zarządu spółki Bartosz Dobrzyński.
"Produkt 360 to ważny projekt z punktu widzenia naszej strategii marketingowej. Wychodzi z rozpoznania aktualnych potrzeb klientów w telekomunikacji. Robimy rzeczy innowacyjne, które jeszcze na rynku nie funkcjonują i liczymy, że Play 360 umocni naszą pozycję operatora numer jeden w Polsce" - powiedział Dobrzyński podczas spotkania z dziennikarzami.
Play 360 obejmuje ochronę (ubezpieczenie wyświetlacza sprzętu, naprawa telefonu, tabletu - co rok do limitu 800 zł i ochrona internetu z F-Secure): aplikacje (Nawigacja z NaviExpert, audiobooki z Audioteką nawet w trybie offline, czytelnia w Play z Legimi); obsługa (klienci 360 z priorytetowym połączeniem).
"Produkt ma zaadresować wiele potrzeb dookoła telekomunikacji i telefonu. Jest to pierwsza wersja produktu, będziemy go dalej rozwijać. Inspiracją jest Amazon Prime i mamy ambicję, aby budować wartościową usługę, jak wspomnianego koncernu. Badamy, co moglibyśmy jeszcze dołożyć. Cena kształtuje się od 20 zł miesięcznie w trzech wariantach. Warto wspomnieć, że łączna wartość usług kupowanych pojedynczo to łącznie ok. 80 zł" - dodał członek zarządu Play.
Operator dotychczas oferował dodatkowe usługi rozrywkowe (Tidal, Play Now), czy platformę ubezpieczeniową.
Play Communications jest właścicielem 100% udziałów w P4 (Play), która jest operatorem telefonii komórkowej Play. Spółka zadebiutowała na GPW w lipcu 2017 r.