CDL (CDRL) zanotowało w kwietniu 13,1 mln zł przychodów ze sprzedaży w polskich sklepach i 1,7 mln zł przychodów w polskim kanale e-commerce, poinformowała spółka. Przekłada się to na wzrost o odpowiednio 7% i 69% r/r.
"Mamy za sobą kolejny udany miesiąc. Przygotowując kolekcje, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszym klientów, stawiamy na dobre jakościowo produkty. Dzięki temu nasze ubrania są chętnie kupowane, a dodatkowo utrzymaliśmy tendencję wzrostu, pomimo aż 4 niehandlowych niedziel w ubiegłym miesiącu" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Narastająco, w okresie styczeń-kwiecień, polska sieć Coccodrillo wypracowała 45 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 10% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, podano także.
"Przez pierwsze cztery miesiące 2018 roku spółka wypracowała 7,1 mln zł przychodów w kanale e-commerce. Przekłada się to na 51-proc. wzrost w porównaniu do okresu styczeń-kwiecień 2017 roku" - czytamy dalej.
W 2018 roku spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie 30-40 nowych sklepów za granicą, przypomniano.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.