Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Archicom wprowadził do oferty 325 mieszkań w II etapie Browarów Wrocławskich

Udostępnij

ARH (ARCHICOM) wprowadza do sprzedaży kolejne 325 mieszkań w II etapie inwestycji Browary Wrocławskie na terenie dawnego Browaru Piastowskiego, poinformowała spółka. Deweloper uzupełnił ofertę o 185 apartamentów w Wiatrowni oraz 140 mieszkań w Warzelni i Wozowni.

"Duże zainteresowanie klientów Browarami Wrocławskimi potwierdza, że nasz pomysł na to miejsce odpowiada na oczekiwania współczesnych mieszczan. Rozwijając koncepcję, konsekwentnie mamy na uwadze zarówno historyczną wartość tej nieruchomości, jak również stworzenie ciekawej, śródmiejskiej enklawy" - powiedziała prezes Archicom Dorota Jarodzka-Śródka, cytowana w komunikacie.

Do wyboru są lokale o powierzchni 37-94 m2.

Na początku października ub r. Archicom wprowadził do sprzedaży 150 mieszkań w nowych budynkach Formierni i Nowej Beczkowni w ramach I etapu inwestycji Browary Wrocławskie na terenie dawnego Browaru Piastowskiego. Zakończenie budowy dwóch pierwszych budynków jest planowane w I kwartale 2020 r.

Grupa Archicom realizuje zarówno duże osiedla, jak również bardziej kameralne budynki, obiekty postindustrialne czy inwestycje z sektora premium. Spółka jest notowana na GPW od 2016 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus