BTM (BYTOM) odnotował 11,11 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2017 r. wobec 12,44 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 14,24 mln zł wobec 13,21 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 185,64 mln zł w 2017 r. wobec 152,93 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie 2017 r. wyniósł 9,61 mln zł wobec 9,63 mln zł zysku rok wcześniej.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.