IMS odnotowało 1,23 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2016 r. wobec 1,48 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 1,54 mln zł wobec 1,77 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,02 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 8,8 mln zł rok wcześniej.
Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).
Zysk netto IMS spadł r/r do 1,23 mln zł w I kw. 2016 r.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus