Alma Market odnotowała 1,01 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2016 r. wobec 2,56 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 0,68 mln zł wobec 1,02 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 367,8 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 398,01 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2016 r. wyniósł 1,04 mln zł wobec 75 tys. zł zysku rok wcześniej.
Grupa kapitałowa ALM (ALMA) Market prowadzi działalność w następujących obszarach: sprzedaż detaliczna artykułów żywnościowych, sprzedaż detaliczna odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa granulatów tworzyw sztucznych, folii, oraz pozostałych artykułów chemicznych w tym wyrobów z tworzyw sztucznych i chemikaliów, działalność w branży nieruchomości w zakresie obsługi nieruchomości i ich wynajmu, a także realizacji projektów developerskich.