Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez RDN (REDAN) wyniosła ok. 35 mln zł w lutym b.r., co oznacza spadek o 5% r/r.
"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego 2018 wyniosła 141,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 1% w odniesieniu do lutego 2017" - czytamy w komunikacie.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2018 r. wyniósł ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 3% w porównaniu do lutego roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł, co oznacza spadek o 3% w stosunku do lutego 2017 r.
Sieć TXM na koniec lutego składała się z 397 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,5 tys. m2, która była o 4% wyższa niż na koniec lutego 2017 r.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2018 r. wyniosła ok. 14 mln zł i była niższa o 7% niż w lutym poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2018 r. wyniosły 2,6 mln zł, co oznacza wzrost o 4% w stosunku do lutego 2017 r.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2018 r. wyniosła 36,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.