APT (APATOR) planuje opublikować strategię na lata 2019-2023 w połowie 2018 r., poinformował prezes Mirosław Klepacki.
"Strategia będzie na przełomie półroczy 2018 r., cały czas nad nią pracujemy" - powiedział Klepacki podczas konferencji prasowej.
Wskazał, że spółka zdecydowała się na pięcioletnią perspektywę dla strategii.
"Dywersyfikacja działalności nie jest przewidywana. Raczej skoncentrujemy na realizacji projektów zintegrowanych. Mamy 16 spółek, będziemy szukali w tych spółkach połączeń" - powiedział prezes.
Apator zdecydował niedawno o zmianie struktury segmentów - z dotychczasowych czterech utworzono trzy segmenty: woda i ciepło (spółki z grupy Powogaz), gaz (spółki z grupy Metrix) i inteligentne sieci (Apator, Pafal, Elkomtech, Rector i Control).
"Bardzo mocno pracujemy nas tym, żeby sprzedawać więcej produktów inteligentnych - wyposażonych poza hardware'm w software - to ma nam przynieść pozytywny wynik netto" - podkreślił Klepacki.
Grupa Apator specjalizuje się w obszarze aparatury łączeniowej oraz pomiarowej, a także systemów IT. Spółka jest notowana na GPW od 1997 r. Skonsolidowane przychody Apatora wyniosły w 2017 r. 895 mln zł.