Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez RDN (REDAN) wyniosła ok. 39 mln zł w styczniu, co oznacza spadek o 2% r/r.
"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 142,5 tys. m2, co oznacza wzrost o 0,4% w odniesieniu do stycznia 2017" - czytamy w komunikacie.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu br. wyniósł ok. 15 mln zł, co oznacza spadek o 2% w skali roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy TXM w styczniu 2018 r. wyniosły ok. 0,7 mln zł, co oznacza wzrost o 3% w skali roku.
Sieć TXM na koniec stycznia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 4% wyższa r/r.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2018 r. wyniosła ok. 15 mln zł i była niższa o 2% r/r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2018 wyniosły 3 mln zł, co oznacza wzrost o 3% r/r.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia wyniosła 36,7 tys. m2, tj. była na poziomie o 3% wyższym licząc rok do roku.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.