Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzroła o 44,5% r/r do 14,5 mln zł w IV

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w kwietniu 2016 r. przez Bytom wyniosła 14,539 mln zł i była wyższa o 44,5% r/r, podała spółka.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w kwietniu wyniosła 7,914 mln zł i była wyższa o 34,5% r/r.

Sprzedaż detaliczna w kwietniu wyniosła 14,139 mln zł, co oznacza wzrost o 44,1% r/r.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w kwietniu 7,762 mln zł i była wyższa o 33,6% r/r.

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-kwiecień wyniosła 44,5 mln zł i była wyższa o 24,9% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 42,991 mln zł, co oznacza wzrost o 28,6% w skali roku.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-kwiecień 23,3 mln zł i była wyższa o 23,8% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-kwiecień 22,745 mln zł i była wyższa o 26,1% r/r.

BTM (BYTOM) S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus