Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów zanotowane w kwietniu 2016 roku przez Monnari Trade wzrosły o 25,76% r/r do ok. 16,6 mln zł, podała spółka.
"Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2016 roku wyniosła ok. 68,5 mln zł. Przychody te były wyższe o 22,32 % od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (56,0 mln zł)" - czytamy w komunikacie.
Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej na 30.04. b.r. wyniosła 26,9 tys. m2 vs. 21,84 tys. m2 na koniec kwietnia 2015 r., co stanowiło przyrost o 23,17 %. Na koniec bieżącego okresu Grupa Monnari posiadała 146 salonów (w okresie I-IV b.r. zostały zamknięte 3 salony), a na koniec kwietnia 2015 r.pracowało - 131 salonów.
W opinii zarządu, w kwietniu bieżącego roku sprzedaż detaliczna była na prawidłowym poziomie. Aktualna kolekcja jest pozytywnie odbierana przez klientki, a utrzymujący się popyt na dobra konsumpcyjne sprzyja działalności prowadzonej przez Grupę Kapitałową.
W kolejnych okresach zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategie rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30 ceniących sobie elegancję połączoną z modowym smakiem, której kolekcje są sprzedawane na terenie Polski w salonach zlokalizowanych w centrach handlowych. Poza tym, spółka będzie rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta.
Podobnie jak w roku ubiegłym, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. m2, poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży.
MON (MONNARI) Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 213,7 mln zł w 2015 r.