Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Brand24 zadebiutuje we wtorek na rynku NewConnect

Udostępnij

Brand24 zadebiutuje na rynku NewConnect we wtorek, 30 stycznia br., poinformowała spółka.

Spółka na początku listopada 2017 r. ustaliła cenę emisyjną akcji w ofercie na 31,76 zł, co dało kapitalizację wynoszącą 60 mln zł. Z oferty skierowanej do inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych spółka pozyskała około 3,5 mln zł. Brand24 podał także, że program motywacyjny, jakim objęci są kluczowi członkowie zespołu spółki, zakłada, że na koniec 2018 roku liczba klientów osiągnie poziom 3 tys., skonsolidowane przychody 10,8 mln zł, a strata netto 1,1 mln zł.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus