Bytom odnotował 497 tys. zł jednostkowego zysku netto w 2015 r. wobec 509 tys. zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 605 tys. zł wobec 446 tys. zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 30,71 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 26,2 mln zł rok wcześniej.
"Spółka planuje istotnie zwiększyć posiadaną sieć sprzedaży. Celem na koniec 2018 roku jest posiadanie sieci detalicznej liczącej 120 sklepów o łącznej powierzchni 15 tys. m2 (z poziomu 10,3 tys. m2 na koniec 2015 r.). Zwiększenie sieci będzie się odbywało poprzez otwarcia nowych sklepów o średniej powierzchni 130-160 m2 (z tego tytułu spółka szacuje wzrost powierzchni o 2,9 tys. m2), jak i powiększanie sklepów istniejących, o niskim metrażu, które to wykazują się wysoką efektywnością sprzedaży i rentownością (powiększenie o łącznie 1,8 tys. m2). Średnia powierzchnia sklepu na koniec roku 2018 będzie wynosiła ok 125 m2" - czytamy w raporcie.
BTM (BYTOM) S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.