Założenia do strategii biznesowej BLO (BLOOBER) na lata 2018-2020 zakładają m.in. wydanie czterech tytułów do końca 2019 roku i produkcję wyłącznie w segmencie horror psychologiczny, podała spółka. "Layers of Fear: Legacy" zadebiutuje na Nintendo Switch już w I kwartale 2018 r., podała spółka.
"Jeszcze w tym tygodniu ruszamy z kampanią promocyjną dla tego tytułu. O wejściu na rynek trzech pozostałych produkcji, będziemy informowali wraz z ustaleniem dat ich premier. W nadchodzących latach będziemy zdecydowanie większą wagę przykładać do właściwego ustawienia premier naszych tytułów" - powiedział prezes Piotr Babieno, cytowany w komunikacie.
Spółka zakończyła już prace produkcyjne nad grą "Layers of Fear: Legacy", dodano.
"Zgodnie z założeniami przyjętej strategii, Bloober Team zamierza tworzyć wyłącznie gry z gatunku horror psychologiczny, wydając docelowo dwie gry rocznie w przedziale cenowym między 19,99 a 39,99 USD/euro" - czytamy dalej.
Krakowska spółka równolegle planuje rozwój własnych brandów na różnych polach eksploatacji.
"Aby zbudować marki, potrzebujemy dołożyć inne media - nie chcemy ograniczać posiadanych IP wyłącznie do branży gier. Będziemy rozwijać współpracę z naszymi partnerami biznesowymi, a o jej efektach poinformujemy niebawem. Jednocześnie zamierzamy kontynuować prace badawczo-rozwojowe, dzięki czemu chcemy 'przeskoczyć' naszą konkurencję" - zapowiedział prezes.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w tworzeniu gier z gatunku "hidden horror". W krakowskim studio Bloober Team zatrudnia i współpracuje z grupą ponad 70 najlepszych specjalistów w branży w Polsce. W 2016 r. Grupę Bloober Team powiększyła spółka Feardemic, zajmująca się wydawaniem tytułów spoza stajni produkcyjnej krakowskiego gamedevelopera. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2011 r.