ALL (AILLERON) podpisał z rosyjskim Alfa Bankiem umowę na wdrożenie systemu LiveBank. Umowa ma strategiczne znaczenie dla grupy w związku z ekspansją produktów na nowy rynek - Rosję, podała spółka.
"Warunki niniejszej umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów. Wartość umowy nie przekracza 10% kapitałów własnych spółki, zgodnie z ostatnim opublikowanym skonsolidowanym sprawozdaniem finansowym Ailleron SA za pierwsze półrocze 2017 roku" - czytamy w komunikacie.
Umowa ma strategiczne znaczenie dla spółki i grupy w związku z ekspansją jej produktów na nowy rynek - rynek rosyjski, podkreślono.
"LiveBank to rozwiązanie Ailleron, które pomaga milionom klientów banków wypełnić lukę między samoobsługową bankowością internetową/mobilną a fizycznymi oddziałami. LiveBank pozwala bankom aktywnie angażować klientów w dialog z bankiem, umożliwiając prezentację dynamicznie zmieniających się ofert, sprzedaż produktów bankowych z wykorzystaniem kanału wideo, audio, chat, co-browsingu i współdzielenia dokumentów. LiveBank uzupełnia istniejące kanały elektroniczne i umożliwia bankom współpracę ze swoimi klientami na dowolnym urządzeniu i w dogodnym dla nich momencie" - czytamy w komunikacie.
Alfa Banking Group, założona w 1990 roku, obsługuje ok. 382 tys. klientów korporacyjnych i 14,2 mln klientów detalicznych. Sieć oddziałów składa się z 723 biur w Rosji i za granicą i obejmuje filię banku w Holandii, filie finansowe w Wielkiej Brytanii i na Cyprze. Alfa Banking Group należy do najlepiej ocenianych rosyjskich banków prywatnych przez wiodące międzynarodowe agencje ratingowe, podał Ailleron.
Ailleron (połączone firmy: Wind Mobile i Software Mind) specjalizuje się w budowaniu produktów i innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania firmy to m.in. LiveBank, iLumio czy Ringback Tones.