LPP odnotowało 351,32 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2015 r. wobec 479,55 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
We wcześniejszym raporcie kwartalnym spółka podała, że jej skonsolidowany zysk netto wyniósł 352,04 mln zł w porównaniu z 481,86 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 5 130,35 mln zł w porównaniu z 4 769,29 mln zł rok wcześniej.
Zysk operacyjny wyniósł 502,69 mln zł wobec 609,1 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 130,35 mln zł w 2015 r. wobec 4 769,29 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2015 r. wyniósł 344,35 mln zł wobec 283,9 mln zł zysku rok wcześniej.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.