Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 18,9 mln zł we wrześniu 2017 r. i były wyższe o 14% w skali roku, poinformowała spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 16,7 mln zł we wrześniu i były wyższe o 22% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 2,2 mln zł i były niższe o 24% r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-wrzesień przychody ogółem wzrosły o 27% w skali roku do 129,5 mln zł. Przychody ze sprzedaży detalicznej zwiększyły się w tym czasie o 30% r/r do 113,7 mln zł, zaś ze sprzedaży B2B wzrosły o 9% r/r do 15,3 mln zł.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 170 mln zł w 2016 r.