Przedsprzedaż netto INP (INPRO) objęła 222 lokali w III kwartale 2017 r., co stanowi wzrost o 155% w skali roku, podało Inpro.
"Poprawa poziomu przedsprzedaży z jednej strony wynika z większej o ponad 60% liczby lokali oferowanych do sprzedaży w porównaniu do III kwartału 2016 roku, a z drugiej strony ze wzrostu zainteresowania klientów ofertą spółki, w tym inwestycjami, które z obserwacji spółki cieszą się obecnie największą popularnością tj. Kwartał Uniwersytecki II etap, Optima etap I oraz Harmonia Oliwska I i II etap" - czytamy w komunikacie.
W pierwszych trzech kwartałach 2017 roku sprzedaż netto grupy wyniosła 487 umów, co stanowi 71% wzrostu w porównaniu do pierwszych trzech kwartałów ubiegłego roku, podano także.
"Jednocześnie zarząd Inpro informuje, iż w trzecim kwartale 2017 roku grupa przekazała łącznie 29 lokali, w porównaniu do 49 sztuk w roku ubiegłym" - czytamy dalej.
Firma Inpro powstała w 1987 roku. Działa na rynku trójmiejskim. W ofercie ma przede wszystkim apartamenty i mieszkania o podwyższonym standardzie oraz domy jednorodzinne. Spółka realizuje także inwestycje komercyjne, takie jak hotele apartamentowe i biurowce oraz świadczy usługi budowlane. Jest notowana na GPW od 2011 r. Przedsprzedaż (w rozumieniu zawartych umów przedwstępnych sprzedaży netto) Inpro wyniosła 388 umów w 2016 r..