ART (ARTIFEX) planuje wydać 4 nowe gry premium z gatunku HOPA oraz wprowadzić 4 dotychczasowe gry na konsole w III kwartale br., podała spółka.
"W III kwartale 2017 r. spółka planuje wydać (na platformy mobilne oraz PC/Steam) 4 nowe gry premium z gatunku HOPA:
- Tiny Tales: Heart of the Forest,
- Myth Seekers: The Legacy of Vulcan,
- The Secret Order 6: Bloodline,
- Eventide 3: Legacy Of Legend" - czytamy w komunikacie.
Ponadto w III kwartale 2017 r. spółka planuje 4 premiery wydanych już wcześniej gier na nowych platformach (konsole):
- PS4: Lost Grimoires: Stolen Kingdom; Grim Legends 2: Song of the Dark Swan; Eventide 2: The Sorcerer's Mirror.
- Xbox One: Eventide 2: The Sorcerer's Mirror, podano także.
"Stabilny wzrost segmentu gier HOPA Artifex Mundi jest fundamentem rozwoju naszej firmy. Plan na 2017 r. zakłada wprowadzenie do sprzedaży nawet 15 nowych tytułów gier HOPA, wobec 48 tytułów, jakie mieliśmy w portfelu gier na koniec 2016 r. Jesteśmy na najlepszej drodze, by ten plan zrealizować. Równolegle do powiększania portfela gier pracujemy nad tym, by w pełni wykorzystać rynkowy potencjał znanych już graczom gier z naszego portfela, wprowadzając je na nowe platformy, z konsolami PS4 i Xbox One na czele" - powiedział prezes Tomasz Grudziński, cytowany w komunikacie.
W odrębnym komunikacie podano, że odbył się soft- launch gry typu free-to-play "Rabbits Inc." Spółka jest deweloperem oraz wydawcą gry.
"W ocenie zarządu spółki, komercjalizacja gry może mieć potencjalnie istotny wpływ na wyniki finansowe spółki. Zarząd spółki zwraca równocześnie uwagę, że soft-launch gry nastąpił na wczesnym etapie realizacji projektu. Gra została udostępniona bardzo ograniczonemu kręgowi potencjalnych odbiorców z niepełnym zakresem funkcjonalności. Taka forma soft-launch ma na celu weryfikację zainteresowania odbiorców grą, zaś wyniki ww. weryfikacji mogą wpłynąć na decyzję spółki ws. dalszej realizacji projektu" - wskazano w komunikacie.
"Konsekwentnie pracujemy nad nowymi tytułami wydawanymi w formule free-2-play, jak również grami premium z gatunków innych niż HOPA. W czerwcu przeprowadziliśmy soft-launch gry free-2-play - Spellblade: Match-3 Puzzle RPG. Mamy potencjał, by do końca roku wprowadzić w tej formule na rynek jeszcze dwa tytuły" - dodał Grudziński.
Artifex Mundi jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Zadebiutował na rynku głównym GPW w listopadzie 2016 r.