Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 75,6 mln zł w okresie styczeń-czerwiec 2017 r. i były wyższe o 21% w skali roku, poinformowała spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w I półr. br. 65,9 mln zł i były wyższe o 23% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 9,4 mln zł i były wyższe o 11% r/r, podano w komunikacie.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 170 mln zł w 2016 r.