LVC (LIVECHAT) miał 20 765 klientów z całego świata według stanu na 1 lipca 2017 r. W czerwcu ta liczba wzrosła o 483 klientów, a w skali roku wzrost wyniósł 30%, podała spółka.
"Przed miesiącem świętowaliśmy przekroczenie strategicznego poziomu 20 tys. klientów, ale nie zwalniamy tempa i pracujemy dalej. Dzięki temu z LiveChat korzysta o ponad 30% więcej klientów z całego świata niż przed rokiem" – powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Z rozwiązania LiveChat korzystają klienci z ok. 150 krajów, w tym: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.