EAH (ESOTIQ) chce otworzyć do 20 sklepów w Polsce oraz 3-7 sklepów w Niemczech w tym roku, poinformował prezes Adam Skrzypek. Planowane jest też rozpoczęcie sprzedaży internetowej w Rosji, na Ukrainie i na Białorusi.
"Optymalizujemy sieć sprzedaży, podobnie jak w drugiej połowie ubiegłego roku. Koncentrujemy się na najlepiej rokujących lokalizacjach. W tym roku w Polsce zamierzamy otworzyć do 20 sklepów Esotiq. Po bardzo szybkim rozwoju sieci franczyzowej na Ukrainie i Białorusi, gdzie działa po 11 salonów marki Esotiq i Femestage, przyszedł czas na przyspieszenie tempa w Niemczech, gdzie mamy 3 salony Esotiq. Chcemy otworzyć tam w tym roku od 3 do 7 nowych placówek" – powiedział Skrzypek, cytowany w komunikacie.
Według stanu na koniec marca 2017 w Polsce i za granicą sieć sprzedaży grupy liczyła 299 salonów. 271 z nich działało pod marką Esotiq, 28 pod odzieżową marką Femestage.
Grupa planuje także nadal inwestować w e-commerce. W tym roku z zakupów on-line będą mogli też korzystać klienci Esotiq i Femestage w Rosji, na Ukrainie oraz Białorusi.
Esotiq & Henderson prowadzi obecnie sprzedaż w sieci w czterech własnych sklepach w Polsce i w Niemczech oraz na dwóch platformach multibrandowych.
Esotiq & Henderson to przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych i kosmetycznych. W lipcu 2015 r. spółka przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od czerwca 2011 r.