CCC podtrzymało plany zwiększenia powierzchni handlowej o co najmniej 100 tys. m2, poinformowała spółka. W I kw. powierzchnia ta zwiększyła się o 13 tys. m2.
"Grupa CCC powiększy się o nie mniej niż 100 000 m2 netto nowej powierzchni handlowej, z czego około 40% otwarte zostanie w Polsce, a reszta za granicą" - czytamy w prezentacji wynikowej.
W I kw 2017 r. Grupa powiększyła powierzchnię handlową o 13 tys. m2 do 471 tys. m2, z czego 45,6% przypadało na Polskę. Liczba sklepów na koniec marca br. wyniosła ogółem 870, z tego w Polsce - 433.
Największy przyrost powierzchni poza Polską Grupą CCC odnotuje w br. na Węgrzech, w Rosji i w Rumunii. Wszystkie pozostałe kraje będą miały również proporcjonalny, wysoki udział we wzroście powierzchni, podano w również.
"Inwestycje w środki trwałe w roku 2017 przekroczą 150 mln zł" - czytamy dalej.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.