Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia spadła o 0,3% r/r do 9,08 mln zł w III

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w marcu 2016 r. przez Bytom wyniosła 9,08 mln zł i była niższa o 0,3% r/r, podała spółka.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w marcu wyniosła 4,83 mln zł i była niższa o 0,9% r/r.

Sprzedaż detaliczna w marcu wyniosła 8,47 mln zł, co oznacza spadek o 0,4% r/r.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w marcu 4,64 mln zł i była niższa o 0,4% r/r.

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-marzec wyniosła 29,95 mln zł i była wyższa o 17,1% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 28,84 mln zł, co oznacza wzrost o 22,1% w skali roku.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-marzec 15,29 mln zł i była wyższa o 18,2% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-marzec 14,93 mln zł i była wyższa o 22,1% r/r.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.