Sprzedaż Grupy Gino Rossi spadła w marcu br. o 9,8% i wyniosła łącznie 21,3 mln zł, podała spółka.
"Sprzedaż Simple CP spadła o 14% r/r i osiągnęła w marcu 2016 8,2 mln zł, a w Gino Rossi spadła r/r o 7% i wyniosła 13,1 mln zł" – czytamy w komunikacie.
Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wzrosła w Gino Rossi r/r o 3,9 pkt proc. i wyniosła 51,2%, a w Simple CP wzrosła o 2,1 pkt proc. r/r. i wyniosła 62,1%, podano także w komunikacie.
GRI (GINOROSSI) zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.