Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za marzec 2017 wyniosły ponad 317 mln zł i były wyższe o 50,2% r/r, podała spółka. Przychody za okres styczeń - marzec br. wyniosły ok. 721 mln zł i były wyższe o 34,8% niż rok wcześniej.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za marzec 2017 wyniosły ponad 253 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 43,7%, narastająco za okres styczeń - marzec wyniosły ponad 569 mln zł i były wyższe o 25,2% w stosunku do roku 2016" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za marzec 2017 wyniosły ok. 46 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 132,5%, narastająco za okres styczeń - marzec wyniosły ok. 111 mln zł i były wyższe o 147,7% w stosunku do roku 2016, podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.