BTM (BYTOM) ocenia potencjał wzrostu przychodów do co najmniej 200 mln zł, poinformował prezes Michał Wójcik.
„Wciąż widzimy potencjał w zwiększeniu sieci o kolejne 2,5 tys. m2. Rozwój ten zostanie zrealizowany w ciągu najbliższych dwóch lat. Biorąc pod uwagę powyższy czynnik, oceniam potencjał wzrostu przychodów do co najmniej 200 mln zł" – napisał Wójcik w liście do akcjonariuszy.
Spółka dysponuje siecią 108 sklepów firmowych o powierzchni 12,3 tys. m2. Przychody w ub.r. sięgnęły 146 mln zł.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.