HubStyle - właściciel marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny - otworzył sklep internetowy dla marki Emente, podała spółka.
"Odzież Emente od momentu wprowadzenia na rynek pod koniec 2015 r. cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Do tej pory dostępna były m.in. na platformie showroom.pl, skupiającej wyselekcjonowane niezależne marki. Jesteśmy przekonani, że dzięki uruchomieniu dedykowanego sklepu internetowego sprzedaż dynamicznie wzrośnie. Tak stało się to w przypadku uruchomionego w grudniu sklepu CardioBunny.pl - notujemy wzrosty sprzedaży w każdym miesiącu od momentu uruchomienia tej marki" - powiedziała prezes HubStyle Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
Emente to ubrania segmentu premium. Filozofią marki jest tworzenie produktów dla pewnych siebie, wymagających i znających swoją wartość kobiet, podano w materiale.
"HubStyle w 2015 r. przeszła gruntowne zmiany i wprowadziła nową strategię opartą na budowaniu mocnej pozycji w najszybciej rosnących obszarach rynku e-commerce. Pod koniec roku spółka wprowadziła dwie nowe marki odzieżowe Cardio Bunny i Emente. Dynamicznie rozwija się również sprzedaż sukienek Sugarfree. W zeszłym roku przychody ze sprzedaży odzieży stanowiły 38% w przychodach Grupy HubStyle" - czytamy w komunikacie.
Rozwój nowych marek własnych w Grupie HUB (HUBSTYLE) odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente. W pierwszej połowie 2016 r. Grupa planuje rozszerzenie portfolio o kolejne brandy.