UFC (UNIFIED), w ramach rozwoju w Rumunii, planuje wraz z lokalnym partnerem budowę lokalnego zespołu do sprzedaży rozwiązań z zakresu automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a w przyszłości także otwarcie oddziału na tym rynku, podała spółka.
"Sprzedaż oprogramowania w 2016 roku na rynku rumuńskim osiągnęła poziom 2,7 mln zł, co stanowi przekroczenie kapitałów własnych emitenta o 15,5%. W związku z tym zarząd spółki podpisał aneks do umowy dający podstawę do budowy dedykowanego zespołu do sprzedaży rozwiązań z zakresu automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a w przyszłości także otwarcia oddziału Unified Factory w Rumunii" - czytamy w komunikacie.
"Pierwsze cztery działalności w Rumunii potwierdzają nasze oczekiwania co do tego rynku. Biorąc pod uwagę, że Rumunia jest jednym z największych centrów outsourcingowych w Europie w zakresie szeroko pojętego BPO i contact center, wierzymy w dalsze bardzo dobre perspektywy rozwoju w Rumunii" - powiedział prezes Unified Factory Maciej Okniński, cytowany w komunikacie.
W październiku ub.r. Unified Factory podał, że podpisał umowę dotyczącą rozwiązań platformy Customer Service Automation z firmą z siedzibą w Rumunii, pośredniczącą w sprzedaży oprogramowania.
Oferta publiczna do 1 333 333 akcji serii E spółki Unified Factory o wartości do ok. 10,4 mln zł brutto rozpoczęła się 25 stycznia - od zapisów na akcje, które potrwają do 8 lutego, wynika z memorandum. Cena emisyjna wynosi 7,80 zł za jedną akcję. Oferującym jest Noble Securities. Celem emisji są inwestycje w zastosowanie sztucznej inteligencji w platformie Customer Service Automation, m.in. Chatbot czy Intelligent Search Engine, które spółka zaoferuje w modelu wdrożeniowym oraz w modelu SaaS już w 2017 roku.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.