SAR (SARE) celuje w średnioroczną dynamikę wzrostu EBITDA nie niższą niż 120% w perspektywie 2017-2019, podała spółka w strategii. Grupa nie wyklucza wypłaty dywidendy.
"Celem finansowym realizacji strategii w perspektywie do 2019 roku, jaki stawia sobie zarząd Sare, jest istotny wzrost wartości Grupy Sare, mierzony kapitalizacją rynkową, opartą o cenę akcji. Sare dołoży wszelkich starań, aby średnioroczna dynamika wzrostu EBITDA w perspektywie 2017-2019 była nie niższa niż 120%. Grupa nie wyklucza wypłaty dywidendy. Decyzja dotycząca podziału zysku uwzględniać będzie w szczególności zapotrzebowanie finansowe na rozwój organiczny i zakupy strategiczne" – podano w celach finansowych strategii.
Zgodnie z nową wizją, Sare będzie wiodącą polską grupą w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażającą w kraju i za granicą innowacyjne rozwiązania technologiczne, podano również.
"Głównym celem strategicznym, zgodnie z nową strategią, ma być satysfakcja klientów grupy, wynikająca z zaprojektowanych specjalnie dla nich kompleksowych narzędzi zwiększających ich sprzedaż w modelu omnichannel oraz wykorzystywanych standardowych rozwiązań abonamentowych, przy jednoczesnym budowaniu wartości Grupy Sare i zapewnieniu ponadprzeciętnych zwrotów z zainwestowanego kapitału dla akcjonariuszy. Wartość będzie mierzona kapitalizacją giełdową lub wyceną rynkową na bazie wskaźnika EBITDA" – czytamy dalej.
Realizacja głównego celu strategicznego i osiągnięcie wizji do roku 2021, wymagają działań w zakresie zdefiniowanych czterech kluczowych celów strategicznych, których realizacja doprowadzi do uzyskania wiodącej pozycji w branży marketingu internetowego w Polsce.
Sare to technologiczna spółka oferująca zaawansowane, dedykowane narzędzia IT, służące wspieraniu sprzedaży i automatyzacji marketingu. W 2016 r. przeszła na GPW z NewConnect.