Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

IMS nie otrzymał propozycji zbycia akcji w buy-backu, nie wyklucza kolejnych

Udostępnij

IMS nie otrzymał żadnych ofert zbycia akcji w ramach II transzy programu skupu akcji i zamknął ją bez realizacji. Spółka rozważy jednak kolejny buy-back w przyszłości, wynika z wypowiedzi wiceprezesa Piotra Bielawskiego dla agencji ISBnews.

"Nie wykluczamy kolejnego skupu akcji w przyszłości. Spółka dysponuje środkami, które może przeznaczyć na ten cel" – powiedział Bielawski.

W ramach II transzy programu skupu akcji, IMS chciał skupić 300 tys. akcji własnych po 2,7 zł sztuka. W październiku IMS, w ramach I transzy programu, mógł skupić do 400 tys. akcji w cenie 2,6 zł za jedną. Wtedy również żaden z akcjonariuszy nie odpowiedział na propozycję i nie złożył oferty zbycia akcji (spółka prowadziła skupy akcji w takiej formule).

"Zaproponowaliśmy buy-back z myślą o tych akcjonariuszach, którzy chcieliby dziś wycofać się z inwestycji i zaproponowaliśmy cenę, która w chwili jej ogłoszenia była wyższa od rynkowej. W opinii zarządu, kurs akcji IMS nadal jest bardzo niski i nie odzwierciedla potencjału spółki. Brak chętnych do sprzedania akcji w ramach buy-backu oznacza, że akcjonariusze podzielają tą opinię" – skomentował Bielawski.

W ramach aktualnego programu IMS może skupić do 1 mln akcji. W poprzednim buy-backu IMS skupił łącznie 2 786 220 akcje własne po cenie 2,15 zł za akcję.

Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus