Spółka wygenerowała w listopadzie sprzedaż na poziomie 1,3 mln zł (wzrost o blisko 25% wobec października) oraz dodatni wynik netto. EBITDA wynosi narastająco 1,8 mln zł. Kluczowym wydarzeniem listopada był soft launch Real Boxing 3 w USA, który zespół ocenił pozytywnie. Wzrost przychodów to zasługa aktualizacji w Real Boxing 2 oraz pokłosie zwiększonego zainteresowania tematem walk bokserskich w związku z szeroko komentowanym starciem Mika Tyson’a i Jacka Paul’a.
“Wyniki za listopad są zdecydowanie lepsze od październikowych. Pokazuje to, że zespół Real Boxing 2 odrobił lekcje, a wdrażane aktualizacje w coraz większym stopniu przekładają się na wzrost efektywności monetyzacji. Musimy jednak pamiętać, że na efektywność, także kampanii UA, wpłynęły również inne czynniki. Przede wszystkim duże zainteresowanie tematem boksu, dzięki legendarnej już walce Tyson vs. Paul zorganizowanej przez Netflix. Chcę, żeby nasze tytułu, przy kolejnych tego typu eventach, były dobrze przygotowane zarówno pod kątem contentu w samych grach jak i marketingowym. Wierzę, że pozwoli to wykorzystać potencjał takich wydarzeń w jeszcze większym stopniu” - podkreśla Piotr Gamracy, CEO VVD (VIVID)
“Kolejnym istotnym i pozytywnym zdarzeniem w listopadzie był soft launch Real Boxing 3, który nie tylko udowodnił wysoki technologiczny poziom gry i sprawność funkcji multiplayer, ale także pokazał wskaźniki z kluczowego dla nas rynku (USA) na poziomie, który pozwala myśleć pozytywnie o przyszłości gry” - dodaje Prezes.