Soft launch Real Boxing 3 w Stanach Zjednoczonych potwierdził pozycję gry jako godnego następcy Real Boxing 2. Testy miały miejsce w dniach 21–30 listopada 2024 roku i udowodniły zdolność gry do angażowania użytkowników dzięki funkcji walk Player vs. Player (PVP) w czasie rzeczywistym. Podczas testów rozegrano ponad 32 500 bijatyk, a proces dopasowywania graczy działał bez zarzutu.
Real Boxing 3 odnotował znaczne postępy w porównaniu do technicznego soft launchu z kwietnia tego roku, a także imponujące wyniki względem Real Boxing 2. Kluczowe wskaźniki, takie jak ukończenie samouczka, zaangażowanie graczy i stabilność techniczna, przekroczyły oczekiwania. Wskaźnik ukończenia samouczka wyniósł aż 95,3%, przewyższając zarówno rezultaty z technicznego SL, jak i Real Boxing 2. Dodatkowo gra osiągnęła wskaźnik użytkowników bezawaryjnych na poziomie ponad 95%, co podkreśla jej dopracowaną technicznie konstrukcję i gotowość do szerszej dystrybucji.
"Zespół produkcyjny zgromadził cenne informacje z testów, wskazujące na możliwość ulepszenia procesu wdrażania graczy, dostosowania poziomu trudności oraz dalszej optymalizacji zaangażowania w trybie PVP. Wszystkie wnioski z SL będą implementowane w grze w kolejnych sprintach" - podkreśla Bartosz Biniecki, Game Director w Real Boxing 3.
"W mojej ocenie soft launch udowodnił, że dzięki angażującej rozgrywce, stabilności technicznej i obiecującym wskaźnikom początkowym, Real Boxing 3 jest na najlepszej drodze, by zrewolucjonizować gatunek gier bokserskich na urządzenia mobilne i dostarczyć graczom na całym świecie wyjątkowych emocji. Będziemy dalej rozwijać tytuł i tak jak podkreślałem przy okazji ostateniego czatu inwestorskiego - gra trafi do globalnej dystrybucji w najlepszym dla siebie momencie, tak by od samego początku maksymalnie wykorzystała potencjał komercyjny. Kolejne fazy soft launch pozwolą nam ten moment precyzyjnie wyznaczyć" - dodaje Piotr Gamracy, Prezes VVD (VIVID).