Off-price'owy szyld z portfolio Grupy CCC kontynuuje swój rozwój i debiutuje w Saragossie. Hiszpania jest 12. rynkiem dla HalfPrice. Sieć w trzy lata od startu otworzyła 150 sklepów, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem.
HalfPrice oferuje markowe produkty od tysięcy brandów, z takich kategorii, jak odzież, obuwie, akcesoria, wyposażenie domu, dekoracje, upominki czy artykuły dla zwierząt. Oryginalność asortymentu gwarantuje bezpośrednia współpraca z markami, ich partnerami i dystrybutorami z całego świata. Model off-price, szczególnie popularny w Ameryce Północnej, zyskuje coraz większe uznanie także wśród europejskich Klientów.
‒ Ekspansja HalfPrice na zachodnie rynki zagraniczne jest naszym celem strategicznym, zwłaszcza po sukcesie w CEE. Ten koncept zdobył dużą rozpoznawalność w każdym z krajów, w którym się już pojawił. Nadszedł czas na Hiszpanię, w której mamy obiecujące plany rozwoju ‒ mówi Dariusz Miłek, Prezes Zarządu HalfPrice.
Pierwszy, liczący 2700 m2, sklep HalfPrice w Hiszpanii został otwarty w Saragossie w Galerii Puerto Venecia – największym centrum handlowym w Europie, przyciągającym tłumy nie tylko ze względu na dogodną lokalizację, ale również wyjątkowy miks najemców, bogatą ofertę zakupową i dostęp do licznych atrakcji.