Spółka odnotowała sprzedaż na poziomie 1,03 mln zł (wzrost wobec września o 27%) oraz niewielką stratę netto. EBITDA za 10 miesięcy wynosi 1,6 mln zł. Zespół Real Boxing 3 pracuje nad wersją gry na kolejny soft - launch, który powinien rozpocząć się jeszcze w listopadzie na platformie Android, wśród użytkowników z kluczowego dla marki rynku, tj. USA.
“Wyniki za październik są zgodne z przewidywaniami. Spółka skupia się na utrzymaniu obecnego portfolio oraz przygotowuje się do soft-launchu Real Boxing 3, który stanowi ważny krok w realizacji strategii” - podkreśla Piotr Gamracy, CEO VVD (VIVID)
“Jesteśmy przekonani, że koncentracja na jakości produktu i wzmacnianie zaangażowania graczy to klucz do sukcesu w długoterminowej perspektywie. Równoległa rozbudowa portfolio i udoskonalanie produktów pozwolą podnieść wyniki do satysfakcjonującego poziomu” - dodaje prezes.