Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Startuje kolejny program lojalnościowy dla akcjonariuszy

Adam Tychmanowicz, prezes zarządu Neptis S.A.
Adam Tychmanowicz, prezes zarządu Neptis S.A.
Udostępnij

Spółka technologiczna Neptis S.A., notowana na rynku NewConnect, uruchamia program dla akcjonariuszy, skierowany do inwestorów indywidualnych.

Do programu, który rozpoczyna się 6 listopada br., będą mogli przystąpić akcjonariusze posiadający co najmniej 10 akcji. Inwestorzy otrzymają możliwość uzyskania atrakcyjnych zniżek na flagowe produkty i usługi właściciela marki Yanosik. Jeszcze w tym roku poznańska Spółka planuje zadebiutować na rynku głównym GPW.

- Grono inwestorów indywidualnych to dla nas bardzo ważna grupa, którą postanowiliśmy dodatkowo docenić. Poprzez uruchomienie programu dla akcjonariuszy chcemy, żeby na preferencyjnych warunkach mogli skorzystać z naszej oferty. Będą mieli możliwość zakupu m.in. naszych urządzeń czy usług. Nie określiliśmy jeszcze daty końca programu, więc szykujemy dużo atrakcyjnych propozycji, które będzie można obserwować na naszej firmowej stronie internetowej. Do programu mogą przystąpić akcjonariusze posiadający minimum 10 akcji, więc próg wejścia jest również bardzo przystępny. Liczymy na to, że program lojalnościowy spodoba się inwestorom

- podsumowuje Adam Tychmanowicz, prezes zarządu Neptis S.A.

Program wprowadzany przez YAN (NEPTIS) to dodatkowe korzyści dla akcjonariuszy. Dostęp do benefitów zostanie aktywowany na stronie internetowej Spółki – neptis.pl – gdzie będą publikowane bieżące oferty promocyjne, a także bezpośrednio poprzez formularz będzie można zapisać się do programu. Pierwsza promocja potrwa do końca listopada 2024 r., a obejmować będzie urządzenie Yanosik GTR z rocznym abonamentem,  które Neptis zaoferuje uczestnikom programu za 999 zł brutto. Regularna cena tego urządzenia, które dzięki wbudowanej karcie SIM jest bezpośrednio połączone z bazą Yanosika, to 1139 zł brutto.

Neptis chce wspierać kierowców we wszystkich obszarach związanych z motoryzacją, budując rozległy w tym obszarze ekosystem swoich usług. Spółka z sukcesem buduje bardzo zaangażowaną społeczność, przy jednoczesnej monetyzacji produktów. Rozwój tego obszaru działalności, aktualnie jest dla tej spółki technologicznej najważniejszy długoterminowo, dlatego inwestuje zarówno w analizę i wykorzystanie danych, jak i w bezpieczeństwo oraz anonimowość swoich klientów.

W drugim kwartale 2024 roku Neptis S.A. wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 16,2 mln zł netto, które r/r wzrosły o ponad 6 proc. W ujęciu narastającym od początku br. przychody spółki wzrosły o ponad 4 proc. do 28 mln zł w porównaniu z 26,9 mln zł rok wcześniej. Zysk netto za drugi kwartał br. wyniósł ponad 508 tys. zł, natomiast zysk Spółki w okresie od stycznia do końca czerwca 2024 r. ponad 614 tys. zł. Ponadto na koniec czerwca br. łączna liczba pobrań aplikacji Yanosik wyniosła 33 mln.
Do końca 2024 roku Neptis S.A. planuje przejść z rynku NewConnect na główny parkiet Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Yanosik, to nie tylko bezpłatna aplikacja na urządzenia mobilne, to również dedykowane płatne urządzenia, sprzedawane z wykupionym abonamentem, który zapewnia dostęp do internetu mobilnego. W sierpniu 2023 r. miała miejsce premiera urządzenia Yanosik RS, którego przychody ze sprzedaży w pierwszym półroczu 2024 r. wyniosły ponad 3,8 mln zł netto. Najskuteczniejszy komunikator dla kierowców stanowi nowoczesny system wzajemnej wymiany informacji, informatora o zdarzeniach drogowych, a także przyjaciela kierowcy, którego zadaniem jest wsparcie zmotoryzowanych w każdej potrzebie. W ostatnim czasie Spółka informowała również o zwiększeniu się liczby płacących abonament do urządzeń Yanosik. Na koniec czerwca br. liczba aktywnych posiadaczy urządzeń wynosiła 125 tys. czyli o 18 proc. więcej niż przed rokiem.

 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus