- Przychody ze sprzedaży: 19,5 mln PLN:
- w tym 18,6 z gier mobilnych i niespełna 1,0 mln z projektów blockchain,
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,9 mln PLN:
- w tym 7,0 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain
- 18,6 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Downhill Race League
[mln PLN] |
Sierpień |
Wrzesień |
zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: |
17,7 |
19,5 |
10,2% |
|
17,4 |
18,6 |
6,9% |
|
0,3 |
1,0 |
182,6% |
Prowizje platform |
1,8 |
1,8 |
-2,7% |
User Acquisition |
8,6 |
9,8 |
13,9% |
Przychody pomniejszone |
7,3 |
7,9 |
9,2% |
|
6,9 |
7,0 |
0,8% |
Grupa BBT (BOOMBIT) miała we wrześniu 2024 r. 19,5 mln PLN (+10,2% m/m) przychodów, w tym 18,6 mln PLN z gier mobilnych i 1,0 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,8 mln PLN (+13,9% m/m), a koszty prowizji platform wyniosły 1,8 mln PLN (-2,7% m/m). Grupa miała 18,6 mln pobrań i wypracowała 7,9 mln PLN (+9,2% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,0 mln PLN (+0,8% m/m).
“We wrześniu poprawiliśmy przychody z gier mobilnych i wypracowaliśmy podobny poziom dochodowości. Dużym wydarzeniem było wydanie 19 września gry Clash of Destiny co jednocześnie wiązało się z dużymi nakładami marketingowymi przeznaczonymi na tą premierę. Warto zauważyć, że gra ma znakomitą długoterminową retencję i obserwujemy wysoki udział płacących użytkowników, więc w dłuższym okresie wydatki te zwrócą się nam z nawiązką. Pozytywnie na wyniki ostatniego miesiąca wpłynęły także wyższe przychody z Darts Club, gdzie w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata również zaczynamy pozyskiwać coraz więcej graczy. We wrześniu kilkunastoprocentową dynamikę osiągnęły także gry Hyper-Casual, a najnowsza gra tego typu Downhill Race League w samym wrześniu zanotowała ponad 4 miliony pobrań i zajmowała bardzo wysokie miejsca w rankingach gier free to play zarówno w USA, jak i innych krajach tzw. Tier 1.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit. “W segmencie blockchain, do którego po dekonsolidacji ADC Games zaliczamy już tylko BoomLand, odnotowany wzrost przychodów związany jest głównie z otrzymanym grantem od Immutable, z przeznaczeniem na pokrycie obecnych i przyszłych kosztów gas fee, tj. kosztami procesowania transakcji na blockchainie.” - dodał Marcin Olejarz
Przychody ze sprzedaży [mln PLN]
We wrześniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,4 mln PLN przychodów), Darts Club (2,6 mln PLN), oraz Downhill Race League (2,0 mln PLN).