- Przychody ze sprzedaży: 20,2 mln PLN:
- w tym 19,8 z gier mobilnych i 0,4 mln z projektów blockchain,
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,0 mln PLN:
- w tym 6,6 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain
- 19,3 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Falling Art Ragdoll Simulator
[mln PLN] |
Luty |
Marzec |
zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: |
18,6 |
20,2 |
8,1% |
|
18,2 |
19,8 |
8,9% |
|
0,5 |
0,4 |
-19,6% |
Prowizje platform |
1,3 |
1,5 |
18,3% |
User Acquisition |
9,7 |
11,6 |
20,5% |
Przychody pomniejszone |
7,7 |
7,0 |
-9,0% |
|
7,2 |
6,6 |
-8,3% |
W marcu 2024 r. Grupa BBT (BOOMBIT) miała 20,2 mln PLN (8,1%) przychodów ze sprzedaży, w tym 19,8 mln PLN z gier mobilnych i 0,4 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 11,6 mln PLN (20,5%), a koszty prowizji platform wzrosły do 1,5 mln PLN (18,3%). Grupa miała w marcu 19,3 mln pobrań i 7,0 mln PLN (-9,0%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,6 mln PLN (-8,3%).
“Marzec pod względem przychodów był lepszy od poprzedniego miesiąca przy jednoczesnym dużym wzroście wydatków na User Acquisition, głównie w grach Mid-Core. Wyższe wydatki marketingowe przeznaczyliśmy zarówno na promocję nowych, jak i sprawdzonych już gier. Przykładem jest dobrze znany Falling Art Ragdoll Simulator, który w marcu zarobił ponad 60% więcej niż w lutym. Sekretem były w tym przypadku interaktywne reklamy tzw. playable ads, dzięki którym zainteresowanie grą wzrosło do wcześniej niespotykanego poziomu. W szczytowym okresie osiągnęła piąte miejsce na liście bestsellerów w USA w kategorii “All Games” na iOS.”- powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit. - “Intensywnie pracujemy nad kilkoma nowymi tytułami, które mają uzupełnić portfolio w najbliższych miesiącach. Na przełomie marca i kwietnia zadebiutowała gra Bowling Club, na której dobre wyniki liczymy już w kwietniu. ” - dodaje Marcin Olejarz.
Przychody ze sprzedaży [mln PLN]
W marcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,4 mln PLN przychodów), Darts Club (2,5 mln PLN), oraz Falling Art Ragdoll Simulator (1,8 mln PLN).