Ze wstępnych szacunków wynika, że w lipcu 2023 r. miesięczne przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły niemal 112,3 mln zł (+5,4% rdr.).
Szacowana sprzedaż online realizowana samodzielnie przez klientów osiągnęła w lipcu 2023 r. prawie 80 mln zł (+2,7% rdr.).
Po siedmiu miesiącach 2023 r. szacowane skumulowane przychody TIM-u ze sprzedaży osiągnęły 817,3 mln zł, tj. poziom nieznacznie niższy (-3,4% rdr.) od przychodów z analogicznego okresu 2022 r.
– W lipcu 2023 roku zanotowaliśmy drugą najlepszą w tym roku (po styczniu) dynamikę sprzedaży rok do roku – zarówno całkowitej, jak i realizowanej online przez klientów. Co więcej, dynamika sprzedaży produktów wysokomarżowych była jeszcze wyższa (ponad 6,5%). Rośnie także liczba klientów realizujących zamówienia na TIM.pl, dlatego mogę z ostrożnym optymizmem patrzeć na kolejne miesiące bieżącego roku, w tym jesienne, które zwyczajowo charakteryzują się najwyższym popytem na asortyment elektrotechniczny – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA.