FOR (FOREVEREN) opublikowała dzisiaj wyniki finansowe za 4 kwartał i za 2022 rok obrotowy. Spółka wypracowała rekordowe przychody osiągając 45,1 mln PLN przychodów ze sprzedaży za 2022 rok oraz wysoką dynamikę wzrostu wyników.
„Mam zaszczyt zaprezentować po raz kolejny rekordowe wyniki Forever Entertainment S.A.
Osiągnęliśmy ponad 74%-wy wzrost przychodów do 45 mln zł oraz 6-krotny wzrost zysku netto do niecałych 10 mln zł za 2022 rok. Wyniki te wypracowaliśmy przede wszystkim dzięki wieloletniej współpracy z firmą Nintendo Co. z Japonii, właścicielem konsol Nintendo Switch, których łączna sprzedaż już przekroczyła 120 mln sztuk. Dzisiaj Forever Entertainment ma pozycję lidera jako niezależny wydawca na Nintendo Switch w Polsce, realizując strategię przyjętą ponad 5 lat temu.” – skomentował wyniki Prezes Zarządu, Zbigniew Dębicki.
„W 2022 roku mieliśmy udane premiery dwóch tytułów gier typu remake: “THE HOUSE OF THE DEAD: Remake” oraz “FRONT MISSION 1st: Remake”, które miały istotny wpływ na wzrost prezentowanych wyników. Do dnia publikacji niniejszego raportu mamy ustalone daty premier „Magical Drop VI” na PC oraz konsole Nintendo Switch oraz „FRONT MISSION 2: Remake” na konsole Nintendo Switch. Tym samym wypełniamy portfolio realizacjami istotnych zapowiedzianych tytułów z naszego planu premier. Chcąc dostarczyć dużo rozrywki wszystkim oczekującym na premiery „FRONT MISSION 3: Remake”, a także drugich części remake’ów: „Panzer Dragoon” i „THE HOUSE OF THE DEAD”, informuję, że prace nad ich realizacją są na zaawansowanym etapie. Oczywiście równolegle realizujemy tytuły: „Night Slashers: Remake”, „Shadowgate 2”, czy „Fear Effect: Reinvented”, które także mają duże grono swoich fanów.” – dodał Prezes Zarządu, Zbigniew Dębicki.
„Forever Entertainment S.A. jest kompletnym, zintegrowanym i niezależnym wydawcą oraz producentem, zatrudniającym w FE i we wszystkich spółkach, w których ma zaangażowanie kapitałowe, łącznie ponad 250 osób. Oferujemy ponad 150 tytułów gier w wydaniach elektronicznych na wszystkie najważniejsze i najnowsze platformy, a także wydania pudełkowe.
Mamy silne podstawy do dalszego wzrostu, dlatego nie zwalniamy tempa. Przygotowujemy się do realizacji kolejnych tytułów i negocjujemy pozyskanie dalszych o potencjale sprzedaży, który w naszej ocenie znacznie przekracza potencjał sprzedażowy istotnych tytułów ujawnionych do tej pory. Zgodnie z przyjętą polityką informacyjną będziemy prezentować kolejne tytuły, gdy będzie rozpoczynała się ich kampania marketingowa” – podsumował Prezes Zarządu, Zbigniew Dębicki.