Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Forever Entertainment poprawia wyniki

Udostępnij

FOR (FOREVEREN) opublikowała dzisiaj wyniki finansowe za 4 kwartał i za 2022 rok obrotowy. Spółka wypracowała rekordowe przychody osiągając 45,1 mln PLN przychodów ze sprzedaży za 2022 rok oraz wysoką dynamikę wzrostu wyników.

Wybrane wyniki finansowe Forever Entertainment za 4 kwartał 2022 r. i za 2022 rok [w tys. PLN]
Przychody ze sprzedaży oraz EBITDA Forever Entertainment za lata 2018-2022 [w mln PLN]

„Mam zaszczyt zaprezentować po raz kolejny rekordowe wyniki Forever Entertainment S.A.

Osiągnęliśmy ponad 74%-wy wzrost przychodów do 45 mln zł oraz 6-krotny wzrost zysku netto do niecałych 10 mln zł za 2022 rok. Wyniki te wypracowaliśmy przede wszystkim dzięki wieloletniej współpracy z firmą Nintendo Co. z Japonii, właścicielem konsol Nintendo Switch, których łączna sprzedaż już przekroczyła 120 mln sztuk. Dzisiaj Forever Entertainment ma pozycję lidera jako niezależny wydawca na Nintendo Switch w Polsce, realizując strategię przyjętą ponad 5 lat temu.” – skomentował wyniki Prezes Zarządu, Zbigniew Dębicki.

„W 2022 roku mieliśmy udane premiery dwóch tytułów gier typu remake: “THE HOUSE OF THE DEAD: Remake” oraz “FRONT MISSION 1st: Remake”, które miały istotny wpływ na wzrost prezentowanych wyników. Do dnia publikacji niniejszego raportu mamy ustalone daty premier „Magical Drop VI” na PC oraz konsole Nintendo Switch oraz „FRONT MISSION 2: Remake” na konsole Nintendo Switch. Tym samym wypełniamy portfolio realizacjami istotnych zapowiedzianych tytułów z naszego planu premier. Chcąc dostarczyć dużo rozrywki wszystkim oczekującym na premiery „FRONT MISSION 3: Remake”, a także drugich części remake’ów: „Panzer Dragoon” i „THE HOUSE OF THE DEAD”, informuję, że prace nad ich realizacją są na zaawansowanym etapie. Oczywiście równolegle realizujemy tytuły: „Night Slashers: Remake”, „Shadowgate 2”, czy „Fear Effect: Reinvented”, które także mają duże grono swoich fanów.” dodał Prezes Zarządu, Zbigniew Dębicki.

„Forever Entertainment S.A. jest kompletnym, zintegrowanym i niezależnym wydawcą oraz producentem, zatrudniającym w FE i we wszystkich spółkach, w których ma zaangażowanie kapitałowe, łącznie ponad 250 osób. Oferujemy ponad 150 tytułów gier w wydaniach elektronicznych na wszystkie najważniejsze i najnowsze platformy, a także wydania pudełkowe.

Mamy silne podstawy do dalszego wzrostu, dlatego nie zwalniamy tempa. Przygotowujemy się do realizacji kolejnych tytułów i negocjujemy pozyskanie dalszych o potencjale sprzedaży, który w naszej ocenie znacznie przekracza potencjał sprzedażowy istotnych tytułów ujawnionych do tej pory. Zgodnie z przyjętą polityką informacyjną będziemy prezentować kolejne tytuły, gdy będzie rozpoczynała się ich kampania marketingowa” – podsumował Prezes Zarządu, Zbigniew Dębicki.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus