Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez RDN (REDAN) wyniosła 62 mln zł w październiku 2016 r. i była o 12% wyższa niż rok wcześniej, podała spółka. W okresie 10 miesięcy br. sprzedaż grupy wyniosła 491 mln zł i była wyższa o 12% niż przed rokiem.
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2016 r. wyniósł 37 mln zł, co oznacza wzrost o 18% w porównaniu do października roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 296 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.
Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 385 sklepów własnych o łącznej powierzchni 91,8 tys. m2, która była 24% wyższa niż na koniec października 2015, podano również.
"Na rynku modowym sprzedaż towarów w październiku 2016 r. wyniosła 25 mln zł i była wyższa o 5% niż w październiku poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 195 mln zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy dalej.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była na poziomie 2% niższym niż w październiku 2015 r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w październiku 2016 wyniosły 1 mln zł, co oznacza wzrost o 56% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 7 mln zł i była o 52% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego, podano także.
"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 27 mln zł i była o 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego" - czytamy także.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 560 mln zł w 2015 r.