Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w październiku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 202 mln zł - były one o ok. 11,3% wyższe niż przed rokiem, podała spółka.
"Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 1 912 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 20,6%" - czytamy w komunikacie.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2016 roku wyniósł około 3,7%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-październik 2016 roku wyniósł około 6,4%.
"W październiku 2016 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m2: 0,5 tys. m2 w supermarketach, 0,3 tys. m2 w marketach oraz 0,3 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec października 2016 roku wyniosła 361. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec października 2016 roku wyniosła 171,7 tys. m2" - czytamy dalej.
Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.