Przychody HUG (HUUUGE) w drugim kwartale 2022 r. wyniosły według wstępnych szacunków 79,1 mln USD. To o około 19% mniej wobec analogicznego okresu ubiegłego roku oraz ok. 6% spadek w porównaniu do pierwszego kwartału 2022 r.
"Spadek przychodów wynikał z niższych wpływów z reklam i spadających eCPM. Spadek w porównaniu do poprzedniego kwartału był również związany z niższymi wydatkami na grę. Wstrzymujemy nasze wydatki marketingowe, dopóki nie będziemy mieć pewności, że produkt jest wystarczająco gotowy na skalowanie. Cały gatunek stał się bardziej konkurencyjny (wysokie CPI). W rezultacie, w miarę dojrzewania tej kategorii, wzrost prowadzony przez UA musi być uzupełniony o ulepszenia produktów i LTV" - napisano w komunikacie prasowym
Dodano, że finalna informacja o przychodach ze sprzedaży będzie opublikowana w raporcie okresowym za pierwsze półrocze 2022 r.