Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ponad 4 mln użytkowników GAMIVO

Udostępnij

GMV (GAMIVO), właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, odnotował łącznie 4 mln zarejestrowanych użytkowników serwisu. Oznacza to, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba osób korzystających z platformy GAMIVO wzrosła aż o 43 procent. Za dynamiczny wzrost liczby użytkowników serwisu odpowiadają m.in. współprace, które GAMIVO nawiązało w ostatnich miesiącach. Zaliczyć można do nich  kooperacje z izraelskim producentem gier Plarium czy popularną siecią sklepów Żabka.

Czteromilionowy użytkownik platformy zarejestrował się w drugiej połowie maja br. Na początku  II kwartału 2021 roku z platformy korzystało około 2,8 mln użytkowników, co oznacza wzrost o 43 procent w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

- Dołączenie użytkownika numer 4.000.000 ma znaczenie symboliczne, ale jednocześnie dobitnie pokazuje naszą skalę działania i to jak konsekwentnie budujemy zasięg serwisu. To dowód, że skutecznie rozwijamy ofertę i prowadzimy efektywny marketing. W ostatnich miesiącach nawiązaliśmy istotne współprace, które bezpośrednio przełożyły się na wzrost liczby użytkowników serwisu. To właśnie między innymi dzięki kooperacji z Plarium czy Żabką odnotowujemy tak dynamiczny przyrost nowych użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.

W ostatnich miesiącach GAMIVO nawiązało ważne współprace, dzięki którym pozyskało wielu nowych klientów. Jednocześnie Spółka nieustannie dokłada starań i dba o lojalność obecnych już klientów serwisu. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji. Dzięki temu stopień satysfakcji klienta stale wynosi około 90 proc., natomiast ocena w serwisie Trustpilot w I kwartale 2022 wyniosła 4,4 na 5 gwiazdek.

- Zależy nam nie tylko na jak największej liczbie klientów, ale także na jak najlepszym kontakcie z nimi, dlatego oprócz działań mających na celu wzrost bazy odbiorców, skupiamy się także na odpowiedniej komunikacji z użytkownikami naszej platformy. W tym celu wdrożyliśmy narzędzie, dzięki któremu kampanie mailingowe/newsletterowe GAMIVO są lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb konkretnych użytkowników. Prowadzi to do zwiększenia skuteczności kampanii up-sellingowych i cross-sellingowych. Ponadto, wykorzystując dane z takich platform jak Steam, jesteśmy w stanie zaproponować użytkownikom spersonalizowane oferty w zależności od tego, jakie posiadają gry, jakie osiągnięcia odblokowali i jakie produkty znajdują się na ich liście życzeń – dodaje Mateusz Śmieżewski.

Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł, czyli o 10 proc. więcej niż w IV kwartale ur.

 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus