Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Skinwallet optymalizuje koszty i rozwija portfolio produktów

Kornel Szwaja, Skinwallet
Kornel Szwaja, Skinwallet
Udostępnij

SWT (SWALLET), właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach video, wzmacnia kompetencje technologiczne i rozwija portfolio produktów w oparciu o własny know-how. W I kwartale 2022 r. spółka odnotowała znaczący, 19% wzrost marży bezpośredniej w ujęciu jednostkowym. Wyniosła ona 465 tys. zł, w porównaniu do 388,3 tys. zł w IV kwartale 2021 roku. Przychody netto Skinwallet w I kwartale tego roku wyniosły 2,62 mln zł.

- Bazując na naszych kompetencjach technologicznych i zbudowanych w zeszłym roku partnerstwach biznesowych w I kwartale tego roku skoncentrowaliśmy się na optymalizacji procesów i kosztów, co przyniosło już pierwsze pozytywne efekty. Konsekwentnie pracujemy nad poprawianiem wyników spółki, ograniczyliśmy koszty stałe, co doprowadziło do osiągnięcia dodatniego wyniku EBITDA w marcu. – komentuje Kornel Szwaja, prezes Zarządu Skinwallet.

W I kwartale tego roku Skinwallet kontynuował rozwój portfolio produktów i usług, m.in. w ramach nawiązanych partnerstw B2B. W grudniu zeszłego roku Skinwallet nawiązał dwie współprace polegające na dostarczaniu technologii (API) umożliwiające listowanie skinów dostępnych w należącej do niego platformie Skinwallet Market w serwisach partnerów. Natomiast w styczniu br. spółka rozpoczęła współpracę z G2A.com, właścicielem liczącego 19 mln klientów globalnego marketu platformy G2A, którą dynamicznie rozwija.

- Nasz doświadczony zespół prowadzi obecnie kilka projektów technologicznych we współpracy z lub na potrzeby naszych partnerów. Dzięki zbudowanym i rozwijanym w spółce kompetencjom oraz naszemu know-how realizujemy obecnie bardziej zaawansowane technologicznie projekty, co przekłada się na dalsze wzbogacanie naszej oferty i pozwala z optymizmem patrzeć na rozwój nowych strumieni przychodów – dodaje Szwaja.

Liczba dóbr cyfrowych sprzedanych w I kwartale 2022 roku na należących do spółki platformach do handlu dobrami cyfrowymi w grach video Skinwallet Market oraz Skinwallet Instant wyniosła blisko 112 tys. W 2021 r. ww. sprzedaż osiągnęła poziom prawie 400 tys., co stanowiło wzrost o 52 proc. względem 2020 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus