Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

VRG odnotowała w kwietniu ponad 200% wzrost sprzedaży r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w kwietniu 2022 r. równe około 108,5 mln zł, czyli o 206,1% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w kwietniu 2022 r. do około 61,3 mln zł, czyli o około 243,1% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 47,2 mln zł, o 168,5% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 352,3 mln zł (+69,7 r/r). Za 176,6 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 175,6 mln zł jubilerski. To odpowiednio +70% i +69,5% w stosunku do czterech pierwszych miesięcy 2021 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec kwietnia 2022 r. równa 52,4 tys. m2 (+0,5% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus