Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

VRG wypracowała w lutym 81,7 mln zł przychodów

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w lutym 2022 r. równe około 81,7 mln zł, czyli o 4,5% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w lutym 2022 r. do około 33,1 mln zł, czyli o około 2,9% mniejr/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 47,4 mln zł, o 54,2% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie od początku roku Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 163,8 mln zł (+47% r/r). Za 77,3 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 83,6 mln zł jubilerski. To odpowiednio +44,8% i +54,2% w stosunku do dwóch pierwszych miesięcy 2021 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lutego 2022 r. równa 52,5 tys. m2 (+0,1% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus