Dzięki dobrze zaplanowanej polityce cenowej, 7Levels odnotowało aż 0,97 mln złotych przychodów ze sprzedaży w Q4 2021. Wyniki te były aż o 56% lepsze niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Jednocześnie, w tle coraz lepszych wyników finansowych, spółka rozbudowuje swój zespół produkcyjny i przygotowuje dwie nowe gry.
- Q4 2021 był świetnym okresem w działalności spółki. Przez wiele lat pracowaliśmy nad rozbudową portfolio i w końcu zbieramy owoce naszej ciężkiej pracy. Odnotowanie tak dobrego wyniku pozwala nam w dalszym ciągu inwestować w rozwój, co w głównej mierze dotyczy powiększenia zespołu produkcyjnego. Liczymy, że w kolejnych kwartałach uda się utrzymać podobny poziom, biorąc pod uwagę zwiększenie liczby oferowanych gier na różnych platformach
- komentuje wiceprezes 7Levels, Krzysztof Król
W Q4 2021 r. przychody ze sprzedaży związane były z grami własnymi 7Levels: Castle of Heart, Jet Kave Adventure (zarówno na Nintendo Switch, jak również na Xbox i PC), Destrobots oraz tytułami z portfolio wydawniczego - Golf Peaks, Football Cup 2021, Warplanes: WWII Dogfight, Warplanes: WW1 Sky Aces, Space Commander: War and Trade oraz inbento, Crowdy Farm Rush, Crowdy Farm Puzzle i Solitaire TriPeaks Flowers. Ponadto odnotowane zostało rozliczenie części sprzedaży limitowanej, pudełkowej wersji gry Castle of Heart, której promocją i sprzedażą zajmuje się wydawca First Press Games.
- Duży wpływ na wyniki w ostatnim kwartale miała zaplanowana wcześniej promocja na kilka gier z naszego portfolio, na czele z naszym największym do tej pory tytułem - Jet Kave Adventure. Tego rodzaju akcje są dla nas bardzo ważne i planujemy kontynuować je w kolejnych kwartałach - przekładają się one na rozpoznawalność marki 7Levels, co ma kluczowy wpływ na optymalizację przychodów nie tylko z obecnych, ale również przyszłych tytułów wydawanych przez spółkę - kończy wiceprezes Krzysztof Król.
Spółka pracuje obecnie nad dwoma produkcjami własnymi - pierwsza, największa w historii spółki gra, powstaje w oparciu o licencję amerykańskiej firmy z branży filmowej. Tytuł łączy ze sobą gatunki gier akcji, przygodowych oraz platformowych i przedstawiony będzie za pomocą realistycznej oprawy audio-wizualnej. Druga z produkcji to nieogłoszony jeszcze projekt w stylistyce trójwymiarowych filmów animowanych. Łączy on elementy sportowej rywalizacji, przygody oraz wykonywania różnego rodzaju zadań zręcznościowych. Główny wątek fabularny przygotowywany jest z myślą o rozgrywce jednoosobowej, ale niewykluczony jest również tryb multiplayer. Co ciekawe, będzie to pierwsza gra spółki w pełni wykorzystująca możliwości poruszania się w świecie 3D.