Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przedłużono zapisy w ramach IPO Simple Day

Udostępnij

Simple Day SA przedłużyła termin zapisów na akcje do 20 grudnia br. Zgodnie z aktualizacją harmonogramu IPO Spółki, przydział akcji przypada na 21 grudnia. Cena emisyjna wynosi 13,50 PLN za jedną akcję. Oferowanych jest od 312.500 do 625.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B. Wartość oferty publicznej wynosi do 8,4 mln PLN. Pozyskane środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na zwiększenie rozpoznawalności autorskiej marki Twój Cel To, rozbudowę portfolio produktów Simple Day oraz ekspansję na rynki UE. Po zakończeniu IPO Zarząd Spółki rozpocznie procedurę wejścia na rynek NewConnect. Debiut planowany jest w I półroczu 2022 roku.

- Od momentu roadshow obserwujemy spore zainteresowanie naszą spółką i ofertą akcji. Cały czas rozmawiamy z inwestorami i mamy informacje, że nie wszyscy zainteresowani zdążyliby zrealizować zapis na akcje do dzisiaj. Dlatego też zdecydowaliśmy się na przedłużenie zapisów o kilka dni, tj. do poniedziałku - 20 grudnia. Chcemy w ten sposób umożliwić zapisy na akcje Simple Day jak najszerszemu gronu inwestorów. Środki od inwestorów przeznaczymy m.in. na dalszy rozwój oferty produktowej Simple Day oraz ekspansję zagraniczną na terenie UE. Zapisy przyjmowane są przez Dom Maklerski INC SA – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day.

W ramach prowadzonej oferty publicznej  Simple Day SA oferuje objęcie od 312.500 do 625.000 akcji serii B, po cenie emisyjnej 13,50 PLN za jedną akcję. Wartość Oferty wynosi do 8,4 mln PLN. Zgodnie z zaktualizowanym harmonogramem IPO, zapisy dla inwestorów przyjmowane są do 20 grudnia br. Przydział akcji planowany jest na 21 grudnia. Informacyjne oraz warunki zapisów zostały udostępnione na stronach internetowych https://simpleday.pl/oferta_publiczna/ oraz www.dminc.pl/SimpleDay

Simple Day to właściciel marek Twój Cel To oraz 4TheBest. Niedawno Spółka poinformowała o przekroczeniu pierwszego miliona sprzedanych produktów.

Linia produktowa Twój Cel To oferuje szeroki asortyment suplementów diety. Marka powstała w 2018 r. W samym 2021 r. ofertę linii produktowej Simple Day zasiliło 5 nowych produktów, których koncepcje powstały w autorskim dziale R+D Simple Day. Aktualnie Spółka szykuje się do uruchomienia nowej, dużej kampanii marketingowej. Więcej szczegółów już niebawem.

- Działamy na perspektywicznym rynku health & beauty. Na wzrost naszego biznesu wpływa nie tylko skutecznie dobrana strategia i konkurencyjność produktowa Simple Day, ale i rosnący popyt na usługi online. Potwierdzają to nasze wyniki. Niezmiennie od kilku kwartałów notujemy zarówno rosnące przychody, jak i wysoki poziom marży – dodaje prezes zarządu Simple Day.

Po trzech kwartałach 2021 r. Simple Day odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 14 mln PLN (w analogicznym okresie ub. roku wyniosły one 12,7 mln PLN). Zysk netto od stycznia do września 2021 liczył 5 mln PLN. Simple Day szacuje, że w całym 2021 roku przychody ze sprzedaży Spółki osiągną wartość 18,5 mln PLN, a zysk netto wyniesie 6,9 mln PLN.

Oferta publiczna Simple Day SA poprzedza plany giełdowe Spółki. – Niedługo po zakończeniu IPO planujemy rozpocząć niezbędne działania związane z ubieganiem się o wprowadzenie akcji Simple Day do obrotu na NewConnect. Debiut planujemy w I półroczu przyszłego roku, jednak dużo zależy od tempa postępowania przed GPW w Warszawie – mówi prezes Simple Day S.A.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus